Thursday, July 12, 2012

2P....Pelangi...Pizza....

Pic nie aku snap 2 ari lepas....otw nak pi keje...hujan renyai2 time tue......hhhmmm malasnyer nak pi keje...tup2 dalam2 otw tue hubby g tau ada pelangi.....aku tny mana?...mana?...tak nampak pun....rupanyer sikit jer agak2 90 degree jer .. tapi happy sgt sbb dah bertahun2 aku tak nampak warna pelangi...last bila pun aku dah lupa....kalau pelangi paddle pop tue selalu la...hihihi.......

isshhh222 rasa happy kemain...sampai2 kat trafic.light jer terus snap pic....jgn org sebelah aku ckp aku "perak "sudah la....."perak" dlm bahasa kedah maksudnyer macam heran yakmat gitu....hahaha




Esok cuti tapi byak agenda menanti.....letihkan jd aku...huhuhu....keje cuti sehari jer....sehari tue la semua benda nak kena buat.....sok pg nak pi menziarah anak pupu aku...bersalin dah nak lepas pantang tapi tak tgok2 lagi......

ptg lak BFF aku nak nikah......tapi dekat jer umah aku ngan BFF.....malam nie pulak aku nak pulun buat hantaran sireh junjung....ntah menjadi ke idak sireh junjung tue.....nanti aku syer hasilnyer yer....

sabtu lak aku 1/2 day....ada kenduri nak sambut pose kat opis, ptg tue ada kenduri kawen opis mate hubbyku....pastu terus ke umah pupuku yang sorang lagi...buat akikah anak beliau yg baru jer lahir.....ada 2 bby tau....ahad pulak aku 1/2 lagi pagi...aku kena attend "pre- intw" apa tah....nie lain tak lain kena buat tulis2 lagi la.......

nak kongsi pasal citer makan pulak....

semalam hubby ada beli pizza crunch dari My fc....my fc nie dekat jer ngan umah aku....first time kami try pizza crunch....doh dia sebijik macam roti yg rapuh2 tue....hubby makan 2 hiris jer....aku yg tukang perabis.....hihihi


Crispy pizza tuna....








5 comments:

  1. myFC? 1st time dgr... sedap dak? mesti sedap la kot kan kalau boleh perabis he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lia....kat kedah jer kot ada...hihihi.....ayam dia ida suka sbb pedas rasa curry gitu....

      Delete
  2. sy pun first time dgr..kat melaka x de rasanya....nampak mcm best je huuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'aa mummy....kat kedah jer rasanyer....first time try mula2 ingat macam pizza biasa tak penah lg mkn pizza crispy macam roti lak...hihi

      Delete
  3. nur...ida dah singgah..pandai nur mengait yer...seni betul...kalau ida...huhuhuu

    ReplyDelete