Saturday, July 7, 2012

Beli susu dapat hadiah ...hihihi

Ari tue beria2 confident aku nak ajak hubby p Mydin nak beli susu utk aira...memang kami p pun tapi hampa rupanya diskaun susu dah abeh la..sehari terlewat jer pun.....hg naik jd RM 22 ++....masa kwn aku p sehari sblm aku ada lagi promosi.....tak pe la tak dak rezki......tapi beli la gak 2 bungkus......alang2 dah mai kan....huhuhu

sampai2 jer kat opis kawan cakap ada 1 pasaraya dekat jer ngan opis..PASARAYA KH..buat sales susu .....Kat KH byk jual brg2 borong...memang harga dia lebih murah...sangat2 untung kalau nak beli barang2 dapur....penah sekali aku beli sos thai yang besar tu RM 3.6..selalu sampai RM5++ kan..Mula2 biar betul...tgok expired lambat lg...tisu premier 200 sheets 4 kotak tak sampai 10 hengget pun,  

Citer pasal susu dutch lady la...melalut lak..hihihi......sales RM18.99...Ok kan harga tue...tunggu jer betul time lunch sah2 aku p terjah .....Aku beli 6 bungkus....tapi yg best tue dapat hadiah tau......sangat2 cantik ok....sgt2 berguna lak tu....suka sgt....2 bungkus dapat free 1...aku beli 3B...so dpt la 3...tapi satu tu aku bg kat opis mate.....utk anak sedara dia kot......takpe ada lg 2.....hihihi...jgn tamak..org tamak selalu rugi....huhuhu

Cumel tak tapawe baru aira nie...mula rasmi masa pi bt check up kat hosp ari tue....:)







 











No comments:

Post a Comment