Thursday, July 26, 2012

New arrival...telekung cik aira ....

Citer pasal minggu lepas.....yeayy...new telekung aira dah selamat sampai.....senang sangat berurusan ngan SEPET @ SEPET'S SHOP.....arinie order sok dah sampai...order thru sms jer.....nak promote kalu kwn2 nak beli telekung utk anak2 bole la tgok kat  sepetshop.... brg2 lain pun byak ada kat situ....:)

aku ambik saiz S utk aira...sesuai la ikut ketinggian aira yg dah 80cm+...kat blog sepet dah tunjuk siap2 ukuran telekung tue.....bukan per cik aira suka sangat berposing2 kalau mama n papa dia solat....alang2 dok mengacau baik mama belikan satu telekung utk aira.....hihihi....

Harga bg aku sangat berpatutan....yer la tak pyh nak susah2 keluaq cari kan....belum tentu dapat yg berkenan..RM30 skali pos laju.......nanti senang2 aku snap macamana la rupa cik aira pakai telekung......:) aku pilih color pink ....byk lagi color2 lain....

Sudah sedia maklum yg mama si aira nie memang jenis org yg tak sabar2 dapat jer bungkusan pos terus la tue gak buka.....hihihi.....


Dah sampai brg yg ditunggu...hihihi


Dapat beg la.......cutenyer.......

mintak opismate tolong pegang...gara2 nak tunjuk beg tue bole digalas...hihihi

ada pic barbie princess la...saiz S

ada list renda2....

special tq dari sepet........

tq sepet ida memang puas hati........:)







8 comments:

  1. Replies
    1. su....a'aa telekung budak2 memang cumel kan :)

      Delete
  2. mesti comel kan tgk aira pakai telekung baru nanti...tetiba teringat telekung arwah anak saya yg tergantung dalam almari dah 5 thn :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ummi.hhhmmm sedihnya....tue la mesti teringat kan tambah2 barang2 tue arwah dah biasa pakai......semua tue umpama kenangan utk kita lepaskan rindu .....

      Delete
  3. Salam perkenalan..
    Anak2 memang comel kalau bertelekung kan..aira pun mesti comey.. :)

    **singgah n follow sini :) **

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan jugak buat lyza....makaseh sudi singgah sini....
      betul tue nampak suci jer ...kita yg tgok nie pun sejuk mata kan...:)

      P/s : Ida dah follow blog lyza :)

      Delete
  4. baguih nyer siap ada beg telekung, mmg reasonable abis harganya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tue la memang berbaloi kan...puas hati sangat.....

      Delete