Wednesday, June 20, 2012

Dejavu Di Kinabalu.........

Jom layan citer nie....Dejavu Di Kinabalu


Picture From : http://www.facebook.com/DejavuDiKinabaluSlotAkasiaTv3

Sinopsis Dejavu di Kinabalu

Mengisahkan tentang Nadira (Tiz Zaqyah) yang menghidapi penyakit jantung dan kemudiannya terpaksa menjalani permindahan jantung tanpa pengetahuan dari sesiapa meskipun dari pengetahuan tunangnya sendiri. Jantung tersebut pula di miliki oleh bekas teman wanita Ammar (Aqasha) yang terkorban dalam kemalalangan jalan raya.

Ammar berasa hancur setelah kehilangan cintanya mula membina semula hidupnya dengan khayalan bekas teman wanita sehinggalah dia di pertemukan dengan Nadira.

Ammar yang perasan ada banyak persamaan di antara bekas teman wanitanya dan Nadira. Ammar tidak dapat menolak hakikat yang dia seakan-akan jatuh cinta sekali lagi dengan bekas teman wanitanya. Seolah-olah kini dirinya hidup dalam khayalan bekas teman wanitanya. Namun kebahagiaan itu tak berpanjangan tatkala dia di kejutkan dengan khabar yang sebenarnya Nadira kini memiliki jantung kepunyaan bekas teman wanitanya.

Bekas teman wanita Ammar rupanya sudah membuat perjanjian akan menderma jantungnya apabila dia meninggal dunia.

Dapatkan Ammar menerima hakikat ini? Adakah cinta nya akan berpaling arah? Sama-samalah kita tunggu jawapannya yang akan terurai dalam drama 26 episod yang akan menemui para penonton pada 18 Jun 2012.

Sumber Dari : Facebook DejavuDiKinabaluSlot AkasiaTv3

P/s  : Dejavu tue maksudnyer apa yer...yang aku tau satu keadaan yg dah berlalu dlm hidup kita tapi muncul semula dalam keadaan, situasi dan perasaan(hati &jiwa) yg sama..dan pd masa yg sama hati kita berdegup2  dup dap dup dap.....hihihi....ntah betul ke tak.....aku rasa2 jer......



No comments:

Post a Comment