Wednesday, May 16, 2012

Maggi tomyam yg super hot

Cuaca sekarang tak menentu kadang hujan pagi kadang2 malam...baru jap tadi ujan lebat kat tempat ku keja...hhhmmm kesejukan dan mendung buat aku dok ingat ke bantal jea...pikiran pon jadi lembap jea.....

lunch ari nie aku pekena maggi tom yam yg yakmat pedas...kawanku rekemen n tlg belikan...tapau n then makan kat opis.... kawan yg sorang lagi pulak makan telor separuh masak ngan roti.....dia ofer aku mkn tapi aku habaq siap2 aku cuma mkn telor rebus atau yg digoreng..tu pon kena masak 100%...huhuhu....

Nampak tak berapa byak cili padi kat dlm tu dok tersembunyi.....ssrrrrrppppp...

Kawanku punyer keje......rendam telor kan dlm bekas air panas....ada kicap soya n lada sulah....
Gaul semua then makan ngan roti........

No comments:

Post a Comment