Wednesday, May 23, 2012

Maggi oh maggi

Sekarang daku tengah berusaha nak mengkuruihkan diri .hhmmm...rasa2 bole ke...time lunch selalunya aku skip mkn nasi ..aku lebih suka mkn mkanan yg berkuah macam sup atau bihun  @ sewaktu dgnnya.....tapi harinie  aku tak dapat mengawal perasaan bila nengok bungkusan maggi yang tersergam indah nun di atas kabinet meja pantry di opisku......

So, inilah lunch aku hari nie...cepat dimasak  aku rendam jea..hihihi...tetap sedap dimakan.......sekali sekala makan maggi memang terangkattttttt....betol tak....hihihi



Maggiku siap utk di Ssssrrruuupp...hhhmmm nyum nyum....

Nie pulak menu berbuka pose aku hr isnin lepas...hhhmmmm..nak jugak tempek kat cni kan.....hihihihi

Pajeri Nenas
Goreng kunyit udang ngan carrot
Sambal ikan
Paling best gulai buah nangka....
Goreng pisang beli otw balik keje...
Alhamdullilah dah langsai hutang puasa aku selama 11 ari.....more 3 days to go...chayokk222......

P/s:

Mesti semua rakan2 blogger dah tau kan kita ada satu berita sedih ...jadi, kat n3 nie jugak aku nak ucapkan salam takziah kepada keluarga arwah norma yg telah kembali ke rahmatullah. semoga suami dan anak arwah dapat mengdadapi ujian ini dengan tabah...dan sesuatu yang berlaku pasti ada hikmahnya Insyaallah.......byak kisah arwah dipaparkan di blog moon..
.Al-  fatihah..............
















2 comments:

  1. maggi nie favorite suami wina tapi wina tak minat sgtlah..kalu dah xde ape nak makan, baru makan maggi heheheee

    minggu nie ingat nak puasa tp bendera merahlah pulak so insyallah next week

    al-fatihah pd keluarga arwah norma...

    ReplyDelete
  2. Ye ke wina...ida dalam sebulan mesti kurang2 skali pekena maggi....:)
    hhmmm lagi dua bulan nak pose sempat lagi tue..ida pulun coz skip pose 2 minggu taun pas...huhuhu...

    semoga roh arwah norma dicucuri rahmat ....aminn....

    ReplyDelete