Monday, April 23, 2012

Bos Yang Baik Hati....

Bos nie macam tau jea aku memang teringin nak mkn cake....bos aku laki2 n chinese..aku lebih suka keja ngan bos lelaki dari pompuan....bagi bos asal kita buat keja hal lain dia tak mau ambil kisah....bos aku nie dikategorikan sbg pemurah gak la...rajin gak belanja kami mkn....kat opis nie aku , 2 org kakak cleaner, sorang runner and beberapa org security jea yg berbangsa melayu selebihnya semua chinese....mula2 kekok gak tapi lama2 dah terbiasa....kat sini ada tempat untuk aku solat......eehh melalut pulak aku tadi dok cita pasal cake....hihihi.....sebenarnya, pg tue bos ada bagi duit kat runner betul2 kat depan aku..dia cakap nanti beli cake makan masa tea time ptg nanti...dalam hati aku sah2 gelak kuat2 pasal memang aku teringin pon nak mkn cake....hihihihi...mungkin bos pun mcm aku kot teringin nak mkn kan....paling banyak pun bos mkn sepotong jea.........yang lain kami semua rembat...hihihihi.....

Taaaaaraaaaaa............

.-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-


Feveret bos..banana coklat Cake.....kami tumpang sekaki

Kena makan time sejuk2

2 comments:

  1. ida keje kat mana ekk?..baiknya bos..heehe
    betul,bos lelaki x cerewet cam bos pompuan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe betul222...bos n manager dua2 laki2....ida keja kat bangunan EMUM 55 kat jln gangsa bangunan yg ada UOB Bank n Standard Chartered Bank tu....Tepi bangunan ida ada bangunan proton n toyota...mesti wanie selalu lalu kan....

      Delete