Saturday, April 28, 2012

Aira dan Cloth Diaper

Kat bawah nie stok cloth diaper aira....aku beli kat online time preggykan aira....haaa sampai 6 helai aku beli...campur 2 helai kain alas....kain net utk basuh diaper pun aku borong sekali..hihihi...memang aku dok pasang niat nak pakaikan aira dgn cloth diaper bila lahir nanti.....sekarang umur aira dah 10 bulan....bermaksud ada 300 hari ...tapi aku cuma pakaikan aira cloth diaper 2 hari jea.....sebab apa? bocor ke...oohh tidak.....jawapannya sebab mama aira tersangat2lah rajin nak membasuhnya....huhuhu...............nanti kalau mama dah betul2 rajin mama bg aira pakai lagi yea.....:) bukan apa byak kebaikan pakai cloth diaper nie ....selain dpt save duit, bole kurangkan sampah sarap....


nak cite jugak aira dah bole berdiri di usia 10 bulan...syabas anakku..hihihiihi....usaha bg cepat2 jalan pulak yea.......

Colababy n Sunny Baby Minky brand
Selasa dan tetap active
Chayok aira...usaha nak berdiri.......
Hoo ....yeah...dah bole berdiri.....


No comments:

Post a Comment