Sunday, April 22, 2012

Happy belated besday Sayang...

Sibuk sgt ke aku sampai terlupa besday anak saudara@menakan sendiri...huhuhu....kesian kat budak2 tu aku tak wish apa pun....hari nie baru perasaan tgok kat FB mama diorang...mama diorang pun tak sempat nak celebrate macam last year coz kelam kelibut baru pindah umah baru....

Sebenarnya depa nie anak abg aku....yg best 2 org sekali sambut besday coz lahir pd bulan yg sama iaitu 5 dan 18 mac...Si hensem boy Mohd Danish Haikal anak menakanku yg sulung.....la dah 5 taun kejap sgt ...dulu bukan main syg lagi aku kat haikal...al maklumlah anak menakan yg sulung....oopp bukan dulu jea sampai bila2 pun mak lang sayang...aku bhasakan diriku mak lang... si adik yg sentiasa menceriakan pulak nama Nur Farisya Emylia....umur 3 tahun.....depa ada lagi sorang adik comel bangat umur 4 bulan.....kat sini mak lang nyanyikan lagu ucapan selamat yea kat haikal n farisya....i luve both of you...jadi anak yg baik tau....

Hhhmm mai kita nyanyi sama2...

Allah selamatkan kamu...Allah selamat Kan Kamu..Allah Selamatkan Haikal dan Farisya..Allah Selamat Kan Kamu....

Happy Besday To You...Happy Besday To You...Happy To Haikal n Farisya..Happy Besday To You.......

Kat bawah nie ada beberapa picture yg diambil dari FB mama depa.....mak lang rinnnnnnduuuuu sama kamu.........

Haikal n Farisya dgn kek besdaynya.........
Nur Afda Safrina semakin pandai berposing.......

No comments:

Post a Comment