Wednesday, February 19, 2014

Steamboat comey2

Teringin nak update blog sebenarnya....mode ##  rindusygsgtkatblognie... karang la sikit2 crita..dulu stop pun sbb mode mabuk ...mabuk preggy...hihi..skrg dah ok ...

Aritu tingin nak makan steamboat balik keje trus singgah pasaraya beli bhn2 yg comey2 jer...ikut budget juga kan skrg semua mahai...huhu..punya nak mkn gagahi juga membeli tapi berpada2...huhu

sampai2 umah terus masak kuah n sos...buat yg biasa je...tak buat flavor tom yam pun...pas maghrib terus ngap...alhamdullilah...selebihnya tu simpan dlm bawa bento kat geng opis sikit utk sarapan ...:)





8 comments:

  1. wahh tengok akak wat stembot teringat nak beli periuk stembot tapi tak terbeli..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi beli dik..nanti leh lebur semua dlm tu je...:)

      Delete
  2. wah ida bestnya.............btol tu ida skrg semuanya mahal2 kn.
    sedap nmpak...ida, nk resepi la....... nk buaT jgk..hhihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. saly okey nanti ida buat entry pasal nak buat kuah tu..hihihi

      Delete
  3. salam...
    sedappnya....steamboat sndiri lagi puas nak makan kan...:)

    ReplyDelete