Wednesday, July 10, 2013

Nur Alya Sabrina

Selamat menyambut ramadan al mubarak...Alhamdullilah 11 april 2013 lahirlah puteri ke2 kami ..nur alya sabrina....:)



6 comments:

  1. As'salam ida..
    akhirnya...ada jg ntry dari ida..hehe rindu nk bca citer ida ,aira n baby alya..comey sgt2 baby baru ..sweet...ada iras jg sikit2 dgn kakak aira nya..
    salam ramadhan jgk buat ida sekeluarga..salam buat kakak aira n baby alya..:)

    ReplyDelete
  2. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  3. salam ida...

    lamaaaaaaaaaa sesangat nyepi kan....
    da agak da,mesti ngandung ni..haaa..tau2 da bersalin pun.tepat jangkaan kita..

    btw,congrats...tembam chumel alya.
    selamat berpantang =) wah..jenuh la year tahun depan ganti posa..hehe

    ReplyDelete
  4. Salam...
    Lama menyepi rupanya ada puteri comel yer...btw tahniah n selamat berblogging kembali..

    Mcm nak picit2 gomol2 jer pipi tembamnya itu ;)

    ReplyDelete
  5. Salam...
    Lama menyepi rupanya ada puteri comel yer...btw tahniah n selamat berblogging kembali..

    Mcm nak picit2 gomol2 jer pipi tembamnya itu ;)

    ReplyDelete