Wednesday, March 7, 2012

AL-FATIHAH SALAM DARI MAMA


AL FATIHAH UTK ANAKKU DI SANA.....
Hanya doa yang mampu mama dan papa utuskan buatmu......
 Al fatihah - 06 Mac 2012 genap 2 tahun aiman meninggalkan mama dan papa......dua tahun lepas hati mama begitu sedih, susah utk melepaskan aiman dan bila hati ini  telah redha & mampu melepaskanmu terasa begitu tenang sekali jiwa mama........di saat ini mama amat bahagia kerana mama yakin aiman sedang bergembira...kebahagiaan itu tiada tandingannya di dunia ini....jika emas permata dapat mama dan papa limpahkan padamu setinggi gunung , jika kasih sayang mama dan papa padamu seumpama selautan  laut yg terbentang luas sekalipun namun takkan sama dgn kasih sayang yang Allah berikan padamu di SANA.....Rasailah sepuas2nya nikmat yg Allah takdirkan padamu.....mama bersyukur pada Allah kerana dapat melahirkanmu sayang.........semoga suatu masa nanti kita dapat bersama kembali....

Permata Hati Yang Selalu Bersinar.......................












6 comments:

  1. semoga arwah aiman berbahagia di sana..aminn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. One-E Beauty ......makaseh di atas doa dr anda.....:) aminnn...

      Delete
  2. Semoga anak syurga ni selalu doakan mama dan papanya agar dapat bersama-sama di syurga firdausi nanti.Sayu hati tengok gambar arwah tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yana.....Insyaallah semoga kita dapat berjumpa semula anak2 kita di SANA....semoga anak2 syurga nie dapat memberi syafaat pd ibu bapa....ida anggap perpisahan ini hanya sementara...hakikatnya pasti akan bertemu semula kan :)

      Delete
  3. Alhamdulillah, Allah izinkan saya kenal mummycda. Kita sama2 punyai wildan di syurga. Saya masih menanti pengganti arwah. Doakan saya peroleh rezeki itu seperti mummycyda. Amin :)

    ReplyDelete
  4. Ummi Najla...Alhamdullilah kita dapat kenal di alam blogger...Ya..kita sama2 punya harta yg sangat berharga di SANA.....ida doakan Ummi akan dapat pengganti arwah yea...:)

    ReplyDelete