Tuesday, February 7, 2012

Cintaku Beralih Arah

Ooppps bukan cinta hatiku...tapi crita pasal tudung...sejak duamenjak nie aku lebih suka pakai tudung segera...tudung segera ni dah lama sangat ada dlm pasaran dari hg semahal2nya sampailah sekarang dah jadi murah...dulu aku tak berminat nak pakai tudung segera ni kemana sj aku pegi mesti pakai tudung bawal....nak dijadikan cerita ada seorang kakak di opisku yg buat bisness tudung secara kecil2lan

...mulanya aku tak berminat tapi bila aku nengok kawan2ku yang lain asyik membeli dan membeli...pastu aku teringin nak mencuba dan terus jatuh hati....lagipun lebih jimatkan masa nak pakai tudung kan...tambahan pulak ada anak kecil....:) tudung yg aku beli pun harga RM10 henggit je sehelai...murah kan...hhihihi.....
Nie koleksi tudung bawalku...teman setiaku selama nie...
Nie pulak koleksi tudung segera aku ada..walaupun murah tapi sgt selesa.....

3 comments:

  1. saya da cuba gaks tudung segera..senangkan..sarung je..cuma hubby lagi suka tgk saya dgn tudung bawal..hehe....
    so,sket je lah koleksi tudung segera saya nye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ashra...sy asyieda rh tu..ingat tak..ni baru berjinak2 jd blogger...hihihi...tu la dulu suka sgt tudg bawal tapi sekarang kalut bila dah ada bb jadi pakai yg segera jea...cepat dan pantas kan...

      Delete
    2. Mungkin pada pndangan mata hubby ash, ash lagi cantik kalau pakai tudung bawal..tgok gambar ash kat blog comel jea...

      Delete